Massøren bruger ingen tid på regnskabet mere

De fleste virksomheder har en bred skare af arbejde, uanset hvilken branche der er tale om. Er du tandlæge, er dit eneste job ikke kun at kigge på tænder. Er du sælger, er dit eneste job ikke at stå ved kassen. Og er du massør, er dit eneste job ikke at løsne op i diverse muskelspændinger.

I alle virksomheder er der også en god håndfuld af andet praktisk arbejde, som skal klares. Dette gælder blandt andet at holde orden i regnskaberne. Det er dog ikke alle, der synes at regnskabsarbejdet er hverken det letteste eller det sjoveste. Derfor kan det også ofte være tidskrævende at skulle holde styr på økonomien.

Nu er det heldigvis blevet lettere for massører at holde styr på tallene. De behøver ikke længere bruge mange timer ugentligt på at føre regnskab for virksomheden.

Massører benytter Dinero til at forenkle deres job
Mange massører er i dag begyndt at benytte Dinero, hvilket gør det ellers langtrukne regnskabsarbejde en hel del nemmere. Med Dinero kan du nemt og hurtigt få styr på dine regnskaber og scanne boner, så du ikke behøver at bakse med de mange papirer i de sene aftentimer.

Med Dinero bliver hele økonomidelen af dir job lettere, hvad end du benytter det på computer, eller downloader App’en til telefon eller iPad. Ved at benytte Dinero, slipper man for at være massør på deltid og bogholder på deltid – nu kan der være fuldt fokus på massørarbejdet hele tiden, som massør slipper du for at have fokus på den del af jobbet, som i virkeligheden ingenting med massage har at gøre.
Spar både tid og penge
Flere firmaer vælger at ansætte egen bogholder eller hyre revisorer til at holde styr på alt hvad der har med regnskab at gøre. Dette kan naturligvis gå til en stor del af budgettet for en virksomhed, da en eventuel bogholder eller revisor skal lønnes. Er man eksempelvis selvstændig massør som har virksomhed på enmandshold, kan en lønning til en ekstra person være god andel af den indtjening, man har som selvstændig massør.
Det er derfor ikke kun tiden – men også pengene man sparer, når man som massør benytter Dinero.
Kom bedst i gang som nyopstartet virksomhed
Er man en nyopstartet virksomhed – hvad end man er en større massageklinik eller en enkelt selvstændig massør, kan opstartsfasen være enormt hård. Når man starter ny virksomhed, er der en masse ting, man ikke har prøvet før, som man skal sætte sig ind i.
Nye ting skal prøves af, og der kan gå en del tid og forsøg, før man finder ud af, hvad der passer bedst for lige netop ens egen virksomhed.

Kan man slippe for at bruge en hulens masse tid på papirarbejdet, kan opstartsfasen af en virksomhed gøres væsentligt nemmere. På den måde bliver der bedre tid til at sætte sig ind i det man virkelig brænder for – massagebehandling og kunderne.

Du gør ikke kun dig selv en tjeneste – også dine kunder

Hvis du ikke finder regnskabsarbejdet interessant, kan det være en irriterende og stressende ting at rende rundt med i hovedet. Bliver det derimod overladt til Dinero, kan man som massør have bedre fokus på behandling af kunder. Det er ofte til at mærke, når en person er presset eller stresset, så får du lagt de irriterende regnskaber på hylden, vil dine kunder også kunne fornemme, at du bliver mere nærværende, og har bedre fokus og kontrol på den behandling, du yder over for kunden.

Ud over mere overskud og omhyggelighed i forhold til den enkelte kunde, kan du også få tid til eventuelle ekstra kunder, når du ikke skal bruge tid på regnskabet. Det vil altså betyde flere penge i kassen for dig som massør.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *